Στο μάθημα (28.11.2008) η Νατάσσα μας πληροφόρησε ότι την περασμένη Δευτέρα έγινε στον Αγιο Παντελεήμονα μία συγκέντρωση (αντίδραση / συμπαράσταση) για τους μετανάστες. Αλήθεια τι είδους προσέγγιση θέλουμε να δώσουμε στην έρευνα με το θέμα "Μετανάστες"; Ποιοι είναι; πως ζουν; πως συμπεριφέρονται; γιατί ήρθαν; τι προβλήματα έχουν; τι λένε οι κάτοικοι; πότε αρχίζει το πρόβλημα; θα προσεγγίσουμε κάποιους να καταγράψουμε αληθινές μαρτυρίες; Μήπως χρειάζεται κάποιο στόχο η έρευνα μας;
ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΚΤΗΣΕΙ ΣΤΟΧΟ Η ΕΡΥΕΝΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ 1. ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ 2. ΤΗ ΜΙΚΡΗ Ή ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
2 σχόλια:
Στο μάθημα (28.11.2008) η Νατάσσα μας πληροφόρησε ότι την περασμένη Δευτέρα έγινε στον Αγιο Παντελεήμονα μία συγκέντρωση (αντίδραση / συμπαράσταση) για τους μετανάστες.
Αλήθεια τι είδους προσέγγιση θέλουμε να δώσουμε στην έρευνα με το θέμα "Μετανάστες";
Ποιοι είναι; πως ζουν; πως συμπεριφέρονται; γιατί ήρθαν; τι προβλήματα έχουν; τι λένε οι κάτοικοι; πότε αρχίζει το πρόβλημα; θα προσεγγίσουμε κάποιους να καταγράψουμε αληθινές μαρτυρίες;
Μήπως χρειάζεται κάποιο στόχο η έρευνα μας;
ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΚΤΗΣΕΙ ΣΤΟΧΟ Η ΕΡΥΕΝΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ 1. ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ 2. ΤΗ ΜΙΚΡΗ Ή ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ
Δημοσίευση σχολίου